Novinky

září 2012

po více než roce přinášíme zase jeden článek ze zajímavého podniku "Krušné hory non stop". Do budoucna se zkusíme polepšit a třeba se nám podaří frekvenci vkládání článků zvýšit alespoň na 2 za rok:).

článek zde

únor 2011

Tak už je to konečně tady! Čtenáři kteří vytrvali se konečně dočkali článku a fotek z podzimní dovolené ve francouzkých Alpách. Vydání článku nabralo zpoždění způsobené zaprvé nedostaktem redaktorů:) a za druhé také z důvodu nepodařené komunikace s programem. Proto je tu tentokráte malá změna. Článek není v pdf, jak jste byli zvyklí, ale zůstal ve wordu, aby vše fungovalo dle našich představ.

Odkazy na fotky:

výlety 1 a 2 - Okolo Lac d´Allos

výlet 3 - Tete de la Bouliére

výlet 4 - Col de la Pare

výlet 5 - Lac des Terres pleines a šlapadla na Verdonu

12.září 2010

Tentokrát novinka není ani sportovní ani cestovatelská. Minulý týden jsem pracovně navštívil úsek dálnice D8, kde byly zastaveny stavební práce. Zde je odkaz na pár fotek, které snad mluví za vše...

7. srpna 2010

"... jsem naklepanej jak řízek bolej mě záda a kolena. Jednu pasáž obzvláště nesnáším... "

Martinova slova z 10.-11. července, kdy jsme se zúčastnili 24-hodinovky na kole ve slovenské Turie. Reportáž v pdf.ku zde.

30. května 2010

Na tuto neděli připadl dlouho připravovaný logisticky náročný podnik "Krkonoše Nonstop" aneb proč neběhat v horách. Moji kamarádi již byli rychlejší a napsali pár řádek o tom, jaké to bylo. Tak přidávám jen odkazy na shrnutí a fotky od Davida,fotky od Martina a článek od Kosti. Akce byla podařená, jen příště snad bude lepší počasí.

Martin

Květen 2010

Naštěstí existují ještě víkendy a tak jsme se zase stihli zapojit do závodění na kolech, které nám loni a předloni chybělo.

Pro týmové jezdce, kteří mají jako my rádi MTBO pro hobíky (orientační závod na kole podle turistické mapy) byl letos odstartován první ročník Shocart Ligy, do které je zařazeno spousta pěkných závodů.

Vzhledem k tomu, že jsme se už oba zapojili do pracovního procesu a dvou až tříměsíční volno nám na další návštěvu Norska, Slovenska, Alp a jiných krásných koutů asi v práci nedají, dodáme časem zase nějaké fotky ještě z minulého roku a možná i nějaké další výlety... Ale sáhodlouhé články se již konat nebudou. I když "nikdy neříkej nikdy;)", třeba Martin dostane zase spisovatelskou múzu:)).

A ty dva roky "volna" stály rozhodně za to.

Únor 2010

"Pilně" doplňujeme fotky na rajče. Zatím jsme u Skandinávie. Fotky zde. Není vůbec jednoduché z té záplavy fotek vybrat podle nás ty nejhezčí obrázky v nějakém rozumném množství ;).

2.2.2010

Dneska definitivně skončilo naše cestování s Transitem.... Aby si užil ještě nějaké popojíždění a nestál u nás před barákem, tak jsme pro něj našli nového majitele. Děkujeme Ti naše bývalé autíčko za těch 7 měsíců pohyblivé střechy nad hlavou.

Poslední rozloučení s Fordíkem Transitem v Brandýse nad Labem

31.1.2010

Konečně jsme se dokopali dát nějaké další fotky. Viz.foto v záložce Skandinávie. A snad časem přibyde i nějaký ten článeček...

PF 2010

Přejeme všem vše nej do nového roku. M a M

7.11.2009

Protože máme samozřejmě daleko více fotek, než se vejde do článků a doma máme stálé připojení k internetu tak budeme postupně přidávat odkazy na fotky na rajce.cz. Pod každou záložkou v menu by postupně měly být fotky a tam odkazy

4.11.2009

Tak a jsme zase doma. Počasí ve Francii bylo jako na houpačce a tak jsme přijeli domů, abychom se mohli věnovat hledání další práce, protože peníze bohužel docházejí:)

13.9.2009

Založili jsme novou záložku Provence, Korsika - podzim 2009 kam budeme dávat článečky a postřehy z letošního podzimu ve Francii

11.9.2009

Zdravíme z Provence, kde slunce pálí na plno a vinobraní je v plnem proudu. Skočili jsme rovnou do práce a hnedle jsme si střihli 16-tihodinovku. Dnes v pátek mame však volno a jedeme objevovat dalši kouty Provence

5.8.2009

Zdravíme z Karlových Varů, dnes opouštíme zase na delší dobu Českou Republiku. Provence a víno čeká ;).

30.8.2009

Poslední článek z norské výpravy byl přidán. Navštívili jsme jednu svatbu, premiérově jsme si vyzkoušeli trochu divočejší vodu na Sázavě a už je čas vyrazit zase po roce na vinobraní. Víno zraje rychle a tak již v pátek 4.9. vyrážíme směr Haute Provence na víno, skály a zpěv:)

Sázava ř. km 33,5 Lesní jez

I tohle jsme my

17.8.2009

Do Skandinávské záložky přidáváme poslední články z cest a chystáme se na odjezd do Francie na vinobraní, které se nám loni zalíbilo. Více o loňském vinobraní zde :)

11.8.2009

Díky solidaritě kamarádů mám už zase mobila. Staré číslo opět funguje.

9.8.2009

Po maratonu v Oslu už nám nezbyla síla na Kodaň, kterou jsme si schovali na příště a vyrazili jsme přímo domů. Dnes tedy skončila výprava do Skandinávie, ale doufáme, že budou ještě nějaké další, protože i když je to hrozně daleko, tak to stojí za to.

24.7.2009

Včera v Trondheimu mi můj milý telefon vyskočil z kapsy a tak jsme si Trondheim prohlédli více než jsme chtěli. Telefon však zmizel a tak je moje číslo dočasně nefunkční. Do konce srpna by mělo být zase v provozu. Kdyby jste chtěli poslat nějakou sms tak Monika mobil stále má:)

21.6.2009

Založili jsme Skandinávskou záložku, kam budeme dávat novinky z dalekého severu

16.6.2009

Přípravy vrcholí a vypadá to, že dneska po poledni už vyrazíme. Celé dopoledne plníme auto před barákem, tak doufáme, že se do něj taky ještě vejdeme.

14.6.2009

Dnes byl dokončen poslední (devátý) článek z naší cyklocesty okolo ČR - aneb po našich hraničních horách a dolách.

Teď už "jen" dokupujeme a balíme nezbalené a nedokoupené zbytky výbavy do Norska. Ještě že jedeme autem, protože do švédské Umey a nejen tam vezeme tolik věcí, že by se nám do brašen na kola ani náhodou nevešly. ;)

7.6.2009

Mimo to, že pracujeme na článcích z cyklovýletu již pilně připravujeme další výlet do Norska. Je to docela fuška. Času máme sice dost, ale Norsko je hrózně velké:)

1.6.2009

Dnes byl lehce obnoven a zpřehledněn obsah. viz obsah :)

31.5.2009

Tabulka s podrobnými údaji a mapami jednotlivých etap už je na světě! Najdete ji na samostatné stránce pod záložkou "na kole okolo ČR - tabulka etap" viz tabulka etap

27.5.2009

Pomalu, ale jistě začínáme zapisovat zážitky z cyklovýletu. více v na kole okolo ČR

26.5.2009

Dneska jsme ukončili naše cyklocestování po České zemi. Ráno jsme ještě dojeli na nejsevernější bod ČR do Obce Severní a pak již na jih domů. Dnes jsme také zažili největší zklamání výletu. To když naše oblíbená myslivecká restaurace v Kameni, na kterou jsme se těšili už "od Náchoda" byla zavřená. Taky jsme zjistili, že naše země je kopcovitá, ale nejhorší výjezd je stějně ten úplně poslední od Labe na Severní terasu k nám domů:)

Zítra začneme pilně zpracovávat footografie a trasy, aby jste se i Vy mohli podívat na místa, která jsme navštívili.

Děkujeme našim Mamkám, které pilně zapisovaly naše postupy a přispívali na stránky. Také všem dalším, kteří nám zjišťovali předpovědi počasí a noclehy.

MaM

1.5.2009

Aktuální dění z cyklovýletu okolo ČR sledujte zde (záložka na kole okolo ČR:)

30.4.2009

Finišujeme s balením věci na cyklovýlet, ale i tak zbylo trochu času na dokončení článku o návštěvě Popradu. Je uložen v záložce: ...jiné.

26.4.2009

V rámci příprav na expedici "Okolo ČR" jsme se minulý týden vydali potrénovat na kolech na Slovensko do Popradu, doufáme, že ještě před odjezdem o tom napíšeme krátký článek.

Také jsme již nakoupili skoro všechny potřebné mapy 1:100000, kterých je kolem hranic potřeba 15ks. Teď už jen, aby nám od 1.5. přálo počasí..

Magurské sedloDoufáme, že takto to nebude vypadat na našich horách.

22.4.2009

Opět jsme se (po všech možných, milých a někdy i velmi sytých návštěvách) zabydleli doma a již pilně plánujeme cykloexpedici "Okolo ČR", kterou chceme odstartovat 1.5.2009 v Ústí nad Labem. Naším cílem je na kolech objet naší republiku podél státní hranice. Doufáme, že se nám podaří dávat zprávy přímo "z kola". Po návratu, který plánujeme ke konci května, jestli nám nohy vydrží, napíšeme podrobnější reportáž.

20.3.2009

Tak a jsme zase doma. V Tirolích se zase zkazilo počasí a tak jsme odjeli domů.

16.3.2009

"Nemelem, nemelem, co bysme mleli už máme hotovo!!"

15.3.2009 - A máme to za sebou:)

Tak dneska skončilo naše pracování na Erfurter Hütte a ani nám moc nevadí, že je to o 2 týdny dříve, než jsme původně předpokládali. Ještě chvíli se tu zdržíme a až nám dojdou zásoby jídla (zavřeli nám nevyčerpatelnou spíž), tak přijedeme domů. Těšíme se na vás všechny:)

13.3.2009

Dneska nám zima opět ukázala, že ještě zdaleka nekončí svoji vládu. Asi tuší, že už na Rofanu dlouho nebudeme, tak nás chtěla ještě potěšit sněhovou nadílkou... Ráno jsme se probudili a před hlavními vchodovými dveřmi bylo naváto hezkých 75 cm sněhu, takže jsem hned o rána měl docela práci. Bohužel kamarádka sněhová fréza, se po 2 týdnech nečinosti rozhodla, že už letos nenastartuje, takže zbyla pouze lopata.

11.3.2009

Jaro nám z Rofana zase uteklo a zase sněží a sněží a sněží. Ale nám už zbývají jen poslední 4 pracovní dny a po 15.3. pro nás skončí pracovní zima:) Ještě tady nějaký den pobudeme, třeba se počasí udobří a i slunce vykoukne a pak hurá domů "do Prahy do Podolí do lekárny do pr.... to je nám smutno."*

*Cimrman - dobytí severního pólu Čechem Karlem Němcem.

5.3.2009

Tak k nám na Rofana pomalu přišlo jaro. Přišlo znenadání na konci února po sněhových vánicích. Spolu s jarem k nám také dorazila krize. Hosté tady skoro žádní nejsou. Hotely v údolí zavírají 20.3. a nás tady asi po 15.3 nebudou už potřebovat.. Bohužel ani počasí nám nepřeje. Jaro se ohlásilo teplým počasím a padajícími lavinami a když už je jeden den hezky, tak sjezdovky v nedalekém zillertalu zaplaví moře lidí a člověk pomalu nemá místo na oblouk.